mandag den 27. april 2009

I'm swiming for my life

Eftersom Oh No Ono lige har udgivet deres andet album med navnet Eggs, synes jeg at det ville være på sin plads at tage det op. Jeg er selv stor fan af Oh No Ono, og jeg skal ikke ligge skjul på at jeg er vild med det nye album.Jeg har haft svær ved at finde et link, men efter at have været igennem nogle blogge fandt jeg sangen "Swim" på last.fm.

Jeg elsker nummeret "Swim", da det på en eller anden måde bare er totalt dem, men samtidig noget man aldrig har hørt før. Det er nyskabende, unikt og utroligt smukt. Det er med andre ord en rigtig musikalsk oplevelse.

Som jeg lovede sidst, ville jeg tage noget ellektronisk op. Og med den tanke tænkte jeg på Calvin harris, som netop lige har smidt en ny single ud ved navn "I'm Not Alone". Jeg har fundet en række remix som efter min mening næsten er blevet bedre end orginalen (unskyld CH):

og så lige en meget dårlig, men nok samtidig det bedste han nogen sinde har lavet, remix fra Tiesto:


Og så bliver jeg nødt til at vise jer nok det bedste remix CH har lavet:

Det skal lige siges at alle mine links er forbundet til youtube, så man kan altså ikke hente nummerne her, men prøv The Hype Machine.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar