mandag den 27. april 2009

Just a song about Ping pong

I dag fik jeg den mærkelige ide, at google ordet "Ping pong Management" (ja jeg har meget fritid). Resultatet blev at jeg opdagede et nyt band med selv samme navn. Et band som jeg aldrig har set eller hørt om.

En blanding mellem en sommerlun rytme og en forførende stemme har altså fået mig til at holde så meget af bandet at dette indlæg skal handle om dem.

Før jeg går i krig, vil jeg lige linke deres myspace.

Bandet består af forsangeren Lasse Smed, som går under kunstnernavnet Jeremy Sparrow. Sammen med Tobias Winber, Morten Findshoj og Esben K udgør de bandet Ping Pong Management, hvilket jeg iøvrigt må sige er et perfekt navn! Jeg tror dog at de har omdøbt bandet til Jeremy Sparrow, men det forekommer mig stadig som en gåde.





Jeg vil gerne høre nogle meninger om dem, så skriv endelig. Ellers håber jeg at du fik noget ud af dette indlæg. Jeg vil vende tilbage igen en anden dag med et indlæg med et mere elektronisk præg. Men det må tiden jo vise.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar